İhale Danışmanlığı - Araç Kiralama - Yemek - Yapım Aşırı Düşük Hazırlama - Kamu İhale Danışmanlığı Ankara

  • ANA SAYFA
  • HİZMETLER
    • AŞIRI DÜŞÜK HİZMETLERİ
      • HİZMET AŞIRI DÜŞÜK
      • YAPIM AŞIRI DÜŞÜK
    • ŞİKAYET HİZMETLERİ
      • ŞİKAYET DİLEKÇESİ HAZIRLAMA
      • İTİRAZEN ŞİKAYET DİLEKÇESİ HAZIRLAMA
    • İDARE UYUŞMAZLIK HİZMETLERİ
      • ADLİ YARGI UYUŞMAZLIKLARI
      • İDARİ YARGI UYUŞMAZLIKLARI
    • DANIŞMANLIK HUKUKİ GÖRÜŞ HİZMETLERİ
  • REFERANSLAR
  • KARARLAR
  • İLETİŞİM

1 Şubat İtibariyle Geçerli Olacak Parasal Limitler ve Eşik Değerler Yayımlandı

by ihaleuzmani / Cuma, 25 Ocak 2019 / Published in Genel

TEBLİĞ

Kamu İhale Kurumundan:

KAMU İHALE TEBLİĞİ

(TEBLİĞ NO: 2019/1)

 

Amaç ve kapsam

MADDE 1 – (1) Bu Tebliğin amacı, 4/1/2002 tarihli ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununda belirtilen eşik değerlerin ve parasal limitlerin, Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan 2018 yılı Aralık ayı Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi (Yİ-ÜFE) yıllık değişim oranında (%33,64) arttırılarak güncellenmesidir.

Dayanak

MADDE 2 – (1) Bu Tebliğ, 4734 sayılı Kanunun 67 nci maddesine dayanılarak hazırlanmıştır.

Güncellenen hususlar

MADDE 3 – (1) Bu Tebliğ ile 1/2/2019 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere 4734 sayılı Kanunun;

  1. a) 3 üncü maddesinin birinci fıkrasının (g) bendinde belirtilen 10.369.344,-TL (Onmilyonüçyüzaltmışdokuzbinüçyüzkırkdört Türk Lirası) 13.857.591,-TL (Onüçmilyonsekizyüzelliyedibinbeşyüzdoksanbir Türk Lirası),

  1. b) 8 inci maddesinin birinci fıkrasının;

1) (a) bendinde belirtilen 1.239.599,-TL (Birmilyonikiyüzotuzdokuzbinbeşyüzdoksandokuz Türk Lirası) 1.656.600,-TL (Birmilyonaltıyüzellialtıbinaltıyüz Türk Lirası),

2) (b) bendinde belirtilen 2.066.004,-TL (İkimilyonaltmışaltıbindört Türk Lirası) 2.761.007,-TL (İkimilyonyediyüzaltmışbirbinyedi Türk Lirası),

3) (c) bendinde belirtilen 45.452.363,-TL (Kırkbeşmilyondörtyüzelliikibinüçyüzaltmışüç Türk Lirası) 60.742.537,-TL (Altmışmilyonyediyüzkırkikibinbeşyüzotuzyedi Türk Lirası),

  1. c) 13 üncü maddesinin birinci fıkrasının (b) bendinin;

1) (1) numaralı alt bendinde belirtilen 135.238,-TL (Yüzotuzbeşbinikiyüzotuzsekiz Türk Lirası) 180.732,-TL (Yüzseksenbinyediyüzotuziki Türk Lirası), 270.489,-TL (İkiyüzyetmişbindörtyüzseksendokuz Türk Lirası) 361.481,-TL (Üçyüzaltmışbirbindörtyüzseksenbir Türk Lirası),

2) (2) numaralı alt bendinde belirtilen, 135.238,-TL (Yüzotuzbeşbinikiyüzotuzsekiz Türk Lirası) 180.732,-TL (Yüzseksenbinyediyüzotuziki Türk Lirası), 270.489,-TL (İkiyüzyetmişbindörtyüzseksendokuz Türk Lirası) 361.481,-TL (Üçyüzaltmışbirbindörtyüzseksenbir Türk Lirası), 2.254.192,-TL (İkimilyonikiyüzellidörtbinyüzdoksaniki Türk Lirası) 3.012.502,-TL (Üçmilyononikibinbeşyüziki Türk Lirası),

3) (3) numaralı alt bendinde belirtilen 270.489,-TL (İkiyüzyetmişbindörtyüzseksendokuz Türk Lirası), 361.481,-TL (Üçyüzaltmışbirbindörtyüzseksenbir Türk Lirası), 2.254.192,-TL (İkimilyonikiyüzellidörtbinyüzdoksaniki Türk Lirası) 3.012.502,-TL (Üçmilyononikibinbeşyüziki Türk Lirası),

ç) 21 inci maddesinin birinci fıkrasının (f) bendinde belirtilen 225.403,-TL (İkiyüzyirmibeşbindörtyüzüç Türk Lirası) 301.228,-TL (Üçyüzbirbinikiyüzyirmisekiz Türk Lirası),

  1. d) 22 nci maddesinin birinci fıkrasının (d) bendinde belirtilen 67.613,-TL (Altmışyedibinaltıyüzonüç Türk Lirası) 90.358,-TL (Doksanbinüçyüzellisekiz Türk Lirası), 22.524,-TL (Yirmiikibinbeşyüzyirmidört Türk Lirası) 30.101,-TL (Otuzbinyüzbir Türk Lirası),

  1. e) 53 üncü maddesinin birinci fıkrasının (j) bendinin;

1) (1) numaralı alt bendinde belirtilen 450.823,-TL (Dörtyüzellibinsekizyüzyirmiüç Türk Lirası) 602.479,-TL (Altıyüzikibindörtyüzyetmişdokuz Türk Lirası),

2) (2) numaralı alt bendinde belirtilen 713.655,-TL (Yediyüzonüçbinaltıyüzellibeş Türk Lirası) 953.728,-TL (Dokuzyüzelliüçbinyediyüzyirmisekiz Türk Lirası), 4.280,-TL (Dörtbinikiyüzseksen Türk Lirası) 5.719,-TL (Beşbinyediyüzondokuz Türk Lirası), 2.854.626,-TL (İkimilyonsekizyüzellidörtbinaltıyüzyirmialtı Türk Lirası) 3.814.922,-TL (Üçmilyonsekizyüzondörtbindokuzyüzyirmiiki Türk Lirası), 8.562,-TL (Sekizbinbeşyüzaltmışiki Türk Lirası) 11.442,-TL (Onbirbindörtyüzkırkiki Türk Lirası), 21.409.697,-TL (Yirmibirmilyondörtyüzdokuzbinaltıyüzdoksanyedi Türk Lirası) 28.611.919,-TL (Yirmisekizmilyonaltıyüzonbirbindokuzyüzondokuz Türk Lirası), 12.843,-TL (Onikibinsekizyüzkırküç Türk Lirası) 17.163,-TL (Onyedibinyüzaltmışüç Türk Lirası), 17.126,-TL (Onyedibinyüzyirmialtı Türk Lirası) 22.887,-TL (Yirmiikibinsekizyüzseksenyedi Türk Lirası),

  1. f) 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (h) bendinde belirtilen 250.201,-TL (İkiyüzellibinikiyüzbir Türk Lirası) 334.368,-TL (Üçyüzotuzdörtbinüçyüzaltmışsekiz Türk Lirası),

olarak güncellenmiştir.

(2) Yukarıda belirtilen eşik değerler ve parasal limitlere ilişkin olarak, bir önceki dönem ile karşılaştırmalı değerler, ayrıca tablo halinde ekte yer almaktadır.

Önceki bütçe statüleri

MADDE 4 – (1) İdarelerin tabi oldukları eşik değerler ve parasal limitlerin belirlenmesinde 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun yürürlüğe girmesinden önceki bütçe statüleri göz önünde bulundurulur.

Yürürlük

MADDE 5 – (1) Bu Tebliğ 1/2/2019 tarihinde yürürlüğe girer.

Yürütme

MADDE 6 – (1) Bu Tebliğ hükümlerini Kamu İhale Kurumu Başkanı yürütür.

  • Tweet
Tagged under: 1 Şubat, Eşik Değerler, Kamu İhale Kurumu, Kamu İhale Kurumu Tebliği, Parasal Limitler

About ihaleuzmani

What you can read next

TÜRK MÜHENDİS VE MİMAR ODALARI BİRLİĞİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİ ODASI ANA YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK
Kamu İhale Kurulu Kararlarının EKAP Üzerinden Tebliğ Edilmesine İlişkin Duyuru
Öğrenci Taşıma İhalesi – Araçların J Plaka Olması Şartı – Yeterlik Kriterinin İdari Şartnamede Belirtilmesi Zorunluluğu – Danıştay Kararı

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

KİK KARARLARI

VIEW ALL
  • İhale Kapsamında Tedarik Edilmesi Gereken Maddeler İçin Belli Bir Markaya İşaret Edilmesinin Hukuka Aykırılığı

  • İhalenin İptal Edilmesi – İdarenin Takdir Hakkını İhale Hukukunun Temel İlkeleri Çerçevesinde Kullanmasının Gerektiği – Danıştay Kararı

HİZMET AŞIRI DÜŞÜK

VIEW ALL
  • ÖNEMLİ TEKLİF BİLEŞENİ BELİRTİLMEDEN YAPILAN AŞIRI DÜŞÜK SORGULAMALARI MEVZUATA AYKIRIDIR

  • SORGULAMA YAZISINDA AÇIKLAMA İSTENİLEN MALİYET BİLEŞENLERİ NET OLMALIDIR

YAPIM AŞIRI DÜŞÜK

VIEW ALL
  • İdareye Süresi İçerisinde Şikayet Başvurusunda Bulunmayan Başvuru Sahibinin İddiası Süre Yönünden Reddedilir

  • İhale Kapsamında Sunulan Faturalarda Birim Fiyat Bilgisi Bulunmayanların Kabul Edilmemesi ve Bulunanların İse İş Deneyim Tutarını Sağlamaması

DUYURULAR

VIEW ALL
  • 1 Haziran 2019 İtibariyle İhale Dokümanlarının İdarelerden Satın Alınması Uygulaması Kaldırılıyor

  • Kameder Danışmanlık

Ankara Web Tasarım © 2015. All rights reserved.

TOP